طریقه ارسال لیست حقوق سال ۹۵ با نرم افزار جدید دارایی

ارسال لیست حقوق کارکنان از سال ۹۵ با فرمت جدید وآیتم های بیشتری نسبت به قبل  و به دو صورت انجام می پذیرد:

offline: در این روش پس از دانلود نرم افزار نسخه جدید ۱٫۵٫۷ از سایت دارایی و نصب کامل آن، اقدام به پر کردن اطلاعات می نماییدو بعد از پر کردن اطلاعات و بارگذاری بک آپ در سایت دارایی نسبت به تایید نهایی اقدام می نمایید.

online: در این روش مستقیما وارد صفحه کاربری خود در سایت دارایی شده وپس از ایجاد لیست ماه جدید ، از گزینه فهرست پرسنل ، گزینه حقوق بگیر جدید را واردنمایید، سپس اطلاعات شناسنامه ای پرسنل را کامل نمایید وبعد از آن در قسمت مبلغ ناخالص حقوق، مبلغ کل دریافتی پرسنل را وارد کنید وسایر گزینه ها را درصورت وجود ثبت نمایید، در غیر اینصورت خالی بگذارید و پس از ذخیره کردن، نسبت به پر کردن خلاصه لیست وسپس تایید نهایی اطلاعات حقوق اقدام نمایید.

پیشنهاد: در صورتی که از اینترنت پر سرعت برخوردار هستید به دلیل مشکلات نرم افزار آفلاین به صورت آنلاین نسبت به ارسال لیست اقدام نمایید.

در صورت سوال با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۳۱تماس بگیرید.

در صورت مشکل در سایر موارد مشابه ازجمله موارد ذیل با شماره فوق تماس حاصل فرمایید، پاسخگوی شما هستیم:

ارزش افزوده

کد اقتصادی

معاملات فصلی

فاکتور رسمی

تحریر دفاتر

231 دیدگاه در “طریقه ارسال لیست حقوق سال ۹۵ با نرم افزار جدید دارایی

  1. alireza گفت:

    با سلام بعد از پر کردن کامل فرم و تهیه فایل ، خلاصه لیست ذخیره نمیشه و هنگام ارسال لیست اعلام خطا میکنه باید چکار کنیم که خلاصه لیست ذخیره بشه ویندوزم xp

    1. modir گفت:

      اگر فقط خلاصه لیست ذخیره نمیشه احتمالا موارد زرد رنگ را پر نمی کنید (نام شعبه وشماره حساب )

    2. سحر گفت:

      برنامه پاک کن و دوباره نصب کن

    3. علی گفت:

      چیشد به نتیجه نرسیدید؟

    4. مهندس گفت:

      یک نرم افزار خیلی بهتر و با اقلام کمتر و تست شده هست در سایت http://www.salary24.ir که رایگان هم هست . هر که مشکل داره برود از آن استفاده کند . البته پردازش در سایت گاهی طولانی است که مربوط به خود سایت است و به نرم افزارها ارتباطی ندارد .

    5. رویا گفت:

      با سلام
      من هم همین مشکل رو دارم.ویرایش رو میزنم و اطلاعات خلاصه لیستم رو دستی با فرمت صحیح وارد میکنم و گزینه ذخیره رو میزنم.مشکلم حل میشه و پردازش می خوره

    6. ارسلان گفت:

      سلام دوست عزیز قبل از اینکه گزینه save را بزنید اقدام به ورود یک اسم برای فایل مورد نظر بنمایید

  2. پیمان گفت:

    با سلام
    خلاصه لیست در نسخه ویندوزی درست است ولی پس از ارسال فایل از نسخه ویندوزی و یا حتی تهیه لیست در نسخه وب خلاصه لیست خالی نشان داده میشود و نمیشود آنرا چک کرد. مشکل از کجاست ؟

    1. modir گفت:

      در بعضی موارد پروسه بارگذاری فایل در سایت زمان بر می شود، یک مقدار صبر نمایید اگر نشد یا دوباره اقدام نمایید یا به صورت آنلاین ارسال فرمایید.

  3. الیکا گفت:

    با سلام در تایید نسبت به تاریخ تخصیص اشکال میگیرد چکار باید بکنم

    1. modir گفت:

      آنلاین یا آفلاین؟

  4. پیمان گفت:

    با سلام مجدد
    لسیت تائید شده ولی بازهم خلاصه لیست خالی میشود
    در حالت آنلاین هم اقدتم شد بازهم بعد از پردازش و تائید خلاصه لیست خالی بود

    1. رسول گفت:

      شما مشکلتون بر طرف شد؟؟؟؟

  5. سحر گفت:

    باسلام
    من ارسال کردم اما وقتی میخوام پرینت خلاصه لیست از قسمت انلاین بگیرم متاسفانه قسمت اطلاعات مالیاتی هر سه قسمت صفر نشون میدهد اما اطلاعات ثبت روزنامه را از جمله تاریخ و مبلغ پرداختی مالیات درست نشون میده حتی قبض پرداختی میده.
    متاسفانه کدرهگیری شماره ثبت داده
    حالا باید چیکار کنم
    تمام اطلاعات مالیاتی صفر نشون میده انگار اصلا حقوقی پرداخت نشده با اینکه وقتی میرم قسمت عملیات تمام اطلاعاتی کارمندان درست میاره

  6. MJ گفت:

    سوال :
    با سلام با نرم افزار حقوقی که کار می کنیم تا مرحله آخر پیش میروم و حتی می توانم خلاصه لیست را پرینت بگیرم و تعداد کارکنانم را می نویسد اما وقتی می خواهم بارگذاری کنم ارور می دهد که کارکنان موجود نیستند باید چه کنم ؟
    مدیر محترم خواهش می کنم کمک کنید
    مامور دارایی که در این خصوص فقط می گوید در سایت کار کنید و نرم افزار مشکلات دارد من فروردین و اردیبهشت را به صورت اینترنتی و از طریق سایت دادم

    1. modir گفت:

      اگر مراحل رو به صورت کامل و اینترنتی فرستادید،هم از آفلاین بهتره و هم بدون مشکل تر ، ناراحت نباشید ، فقط کد رهگیری رو یادداشت کنید.

  7. سعدی گفت:

    با سلام
    من کل مراحل رو انجام دادم ولی در مرحله تهیه فایل که میخوام ذخیره کنم مسیر رو تعیین میکنم و نام فایل مثلا ۱۳۹۵/۰۱ خطا در ذخیره فایل رو میاره مشکل چییه؟ ممنون

    1. modir گفت:

      مراحلتون رو درست رفتید باید ذخیره کنه ،بگذارید مسیر اصلی خود نرم افزار ثبت بشه و عدد کوتاه بدید

    2. احسان گفت:

      سلام مشکل شما حل شد؟ منم چنین مشگلی دارم

  8. ابراهیم گفت:

    خلاصه لیست مشکل دارد اطلاعات مالیاتی همه صفر است در خلاصه لیست خود برنامه هم باید خیلی قسمتهاش بصورت خودکار مثل برنامه قبلی پر شود برنامه جدید بسیار مبهم است خصوصا خلاصه لیست که اطلاعات مالیاتی رانشان نمیدهد و در خلاصه لیست جمع ماههای قبل هم داده نمیشود پس باید دستی هرماه را به ماه دیگر اضافه کنیم اینکه خیلی مسخره است باید خیلی موارد بصورت خودکار چمع و نشانداده شود

  9. محمدی گفت:

    سلام من لیست حقوق مدرسه غیر انتفاعی رو پر می کنم ولی در خلاصه لیست مبلغ پرداختی رو نشون نمیده دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدین.با تشکر

    1. modir گفت:

      سلام، اگه منظورتون نرم افزار آفلاین هستش، در قسمت حقوق ومزایای نقدی، تو گزینه اول وپنجم هر چی وارد کنید توی خلاصه لیست منعکس میکنه بقیه موارد تاثیر نداره.

  10. ش گفت:

    سلام. من لیست حقوق فروردین را دوبار ارسال کردم چون بار اول در خلاصه لیست اطلاعاتی لود نشده بود مجبور به ارسال دوباره شدم. حالا چطور میتونم یکی از لیست ها را حذف کنم و آیا این مشکلی برای شرکت بوجود میاره؟

    1. modir گفت:

      تو قسمت عملیات همان لیست اضافی گزینه حذف را انتخاب کنیدو هیچ مشکلی هم پیش نمیاد.

  11. علیرضا گفت:

    سلام آیا در لیست حقوق باید مسکن وخواربار هم اضافه بشه

    1. modir گفت:

      کلیه موارد مشمول از جمله بن ومسکن وخواربار در قسمت ناخالص حقوق ودستمزد مستمر ماه جاری اضافه می شود.

  12. احسان گفت:

    سلام من کلیه مراحل و تونرم افزار دارایی میرم به آخر میرسم فایل ذخیره بشه مینویسه خطا در ذخیره فایل ولی بعد فایل ها ذخیره میشه مشکل اصلی زمانی که یکی ازفایلهاWH هیجی داخلش نیست به سایت هم که میفرستم میگه هیچ کارمندی وجود نداره مشکل کجاست خواهش میکنم سریع راهنمایی کنید

  13. ش گفت:

    در قسمت عملیات لیست اضافی گزینه حذف را زدم ولی چون لیست ارسال شده پیغام میدهد به دلیل ارسال امکان حذف وجود ندارد

    1. modir گفت:

      بله فقط آنهایی که ارسال نهایی نشده را می تواند حذف کنیدودر ضمن آخرین لیست ارسالی در نظر گرفته می شود

  14. ف گفت:

    با سلام
    توی جمع حقوقها تو خلاصه لیست مبلغ مربوط به عیر مستمر نقدی رو اضافه نمی کنه چیکار باید بکتم؟

  15. کاظمی گفت:

    سلام
    وقتی به قسمت کنترل و نمایش محتوای فایل میرم، توی قسمت فایل کارکنان مینویسه خطا در رکورد ۱۱ خط ۲ – این یعنی چه؟ وقتی فایلها رو در سایت بارپذاری کردم هم لیست کارکنان رو نشون نمیده

    1. z گفت:

      سلام منم این مشکل رو دارم اگه راه حل را پیدا کردی لطفا بگیید تشکر

  16. رسول گفت:

    با سلام .در نرم افزار جدید قسمت وارد کردن حقوق و دستمزد ایتم های زیادی داره کدوم هارو باید پر کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    نرم افزار قدیمی خیلی راحتر و مختصر بود.

  17. بیران گفت:

    سلام چطور میشه لیست حقوق بگیران را پرینت بگیرم از نرم افزار و قسمت لیست حقوق من کل حقوق و مزایا را در گزینه پنجم قسمت جمع حقوق و مزایا یکجا کل حقوق و مزایای هر شخص را ثبت زدم آیا اینطوری اشکال دارد؟؟با تشکر

  18. zahra گفت:

    من دو روز پیش وارد سایت شدم و دیدم لیست حقوق از ماه آذر ۹۴در سایت نیست همه تایید نهایی شده بودند و کد رهگیری داشتند حتی اردیبهشت ۹۵هم تایید شده بود اگه میشه راهنماییم کنید چه کنم

  19. امیر گفت:

    متاسفانه معلوم نیست کدوم آدمای بی سوادی این نرم افزار و سایت رو برنامه نویسی کردن، برنامه ای که دانشجوی کاردانی هم راحت میتونه از پسش بر بیاد، بعد از ۱۰ بار آپدیت باز هم همون آش و همون کاسه، متاسفم برای دارایی و این سیستمش

  20. علی گفت:

    سلام. بنده برنامه مربوط به لیست حقوق را نصب کردم. در ابتدا نام کاربری و رمز عبور میخواد. من همونی رو که اداره مالیات بهمون داده بود وارد میکنم میگه اشتباهه چه کار باید کرد؟

    1. modir گفت:

      admin-admin

  21. الهه گفت:

    سلام چطور میشه اطلات را از نسخه قبل به نسخه جدید انتقال داد

    1. modir گفت:

      در قسمت اطلاعات کارکنان-انتخاب کارفرما-انتقال اطلاعات هویتی از سامانه قدیم حقوق

  22. بیران گفت:

    سلام کسی می تواند جواب سوالمو بده اگه میتونید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. ازاده گفت:

      چه سوالی؟

  23. ازاده گفت:

    سلام
    از ساعت ۳ بعداز ظهر داره لیست من رو پردازش میکنه
    یعنی امب امکانش هست پردازش بشه/؟

  24. حسین گفت:

    چرا پردازش فایلها اینقدر طول میکشه من الان بیشتر از ۲۴ ساعته منتظرم فقط یکی از سه فایلم یعنی فایل پرسنل تیک پردازش خورده ولی هنوز دو تا فایل دیگه پردازش نشده خلاصه لیست هم نمیده آیا مشکل داره ؟
    آیا چون تایید نهایی بعد از نوزدهم خرداده جریمه میخوره؟ با توجه به اینکه من فایلمو نوزدهم فرستادم و پردازشش طول کشیده

    1. یاسر گفت:

      اقا جان سر کاریم اینها اول برنامه رو مینویسند بعد حوصله ندارند مدتی روش کار کنند ایراداتشو در بیارن میگن میفرستیم تو سایت خود مردم با برنامه ور میرند مشکلاتشو پیدا میکنند ما هم میفهمیم و یاد میگیریم و تجربه کسب میکنیم

  25. zahra گفت:

    من لیست اردیبهشت رو تایید نهایی کردم ولی قبض نگرفتم ولی الان تو سایت لیست اردیبهشت نیست میشه راهنماییم کنید چطور پرداخت کنم

    1. modir گفت:

      تو صفحه کاربری تون تو قسمت گزارش خطا ،درخواستتون رو بفرستید

  26. zahra گفت:

    کسی نیست جواب سوال منو بده

  27. بابک گفت:

    سلام،خسته نباشید.من برای ارسال لیست اردیبهشت یه مشکل عجیب دارم.زمانی که میخوام توو نرم افزار خلاصه لیست بگیرم،در محل ثبت تاریخ روزنامه وقتی ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ میزنم میگه تاریخ نامعتبره! تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ رو هم که میزنم همین پیغام رو میده ولی وقتی میزنم ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ مشکل حل میشه! یعنی چی این؟! مگه نباید تاریخ ثبت آخرین روز همون ماه باشه؟ بعد چرا با بعضی تاریخها مشکل داره با بعضی نداره؟ فرق بیست و هشتم با بیست و نهم چیه برای نرم افزار؟!ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. modir گفت:

      سلام تاریخ نرم افزار را با هر تاریخی که قبول میکنه ثبت کنید و بعد توی سایت وصفحه کاربری تون بعد از بارگذاری ویرایش کنید، نرم افزار کلا زیاد اشکال داره!

      1. بابک گفت:

        ممنونم

  28. وحید گفت:

    دوستان من لیست رو بارگذاری کردم پردازش شده ولی تعداد پرسنل رو صفر میزنه!!!
    مشکل از کجا هستش
    کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    vahid.mohammadi1987@gmail.com

    1. ازاده گفت:

      به خاطر اینکه دارن اظهارنامه مالیاتی ارسال می کنن سایت شلوغه فقظ خلاصه لیست پردازش میشه برای من هم همین مشکلو داره

      1. ممم گفت:

        مال من هم همینجوریه . الان دو تای بعدی چی میشه ؟؟ یعنی ریز حقوق و لیست کارکناک؟؟ خودشم تایید نهایی زده واسه من بدون اینکه تایید بزنم

    2. علی گفت:

      اخرین ورژنو نصب کنین مشکلتون حل میشه(نسخه۱٫۵٫۷)

  29. Hussein گفت:

    سلام
    لیست اردیبهشت رو به صورت آنلاین درج کردم ولی تو قسمت خلاصه لیست ،جداول مربوط به حقوق و مزایا نشان داده نمیشه تا بتونم پر کنم. ضمنا ویندوزم ۷ و با تمامی مرورگرها امتحان کردم.حتی از کامپیوترهای دیگه این موضوع رو چک کردم.
    متشکرم

  30. سارا گفت:

    سلام
    برای ثبت لیست اردیبهشت در قسمت کپی از لیست ماه قبل پیغام میده که هیچ کارمندی در لیست تعریف نشده . در صورتی که هم در قسمت ریز لیست و خلاصه لیست فروردین تائید شده. لطفا راهنمایی کنید.

  31. سارا گفت:

    میشه لطفا منو راهنمایی کنین ؟

  32. مریم گفت:

    سلام
    لیست فروردین رو به صورت آفلاین‌درج کردم ولی تو قسمت خلاصه لیست ،جداول مربوط به حقوق و مزایا نشان داده نمیشه تا بتونم پر کنم اما قسمت مربوط به تاریخ ثبت در دفتر روزنامه و مبلغ پرداختی ونحوه پرداخت ثبت شده است و قسمت بالا که مربوط به شرح میباشد نشان داده نمیشود . ضمنا ویندوزم ۷ و با تمامی مرورگرها امتحان کردم.حتی از کامپیوترهای دیگه این موضوع رو چک کردم.
    متشکرم

  33. سعیده گفت:

    وقتی ذخیره خلاصه لیست رو می زنم خطا نمی زنه و ظاهرا ذخیره می کنه ولی بعد که فایلها رو چک میکنم خلاصه لیست و wp خالی هستند. در ضمن پرینت خلاصه لیست رو هم نمی ده. می شهلطفا راهنماییم کنید. ممنون

    1. modir گفت:

      در قسمت گزارش خطا فایل مشکل دار رو برای دارایی بفرستید

    2. هاله گفت:

      اونجوری که من از نرم افزار افلاین فهمیدم تا زمانیکه در قسمت پرسنل مشکلی وجود داشته باشه و نقصی در اطلاعاتشون باشه خلاصه لیست تهیه نمیشه مطمئن بشید که ایا همه پرسنلتون در مرحله پیش نمایش هستند یا نه . البته کلا نرم افزار داغونی هستش معلوم نیست کار کدوم بچه کودکستانی بوده .

  34. سعیده گفت:

    من یک سوال دیگه هم داشتم : اگر میشه در مورد روش آنلاین هم راهنمایی بفرمایید : نحوه ثبت لیست رو گزینه بدون ارسال فایل فایل انتخاب می کنیم و بعد چه کار می کنیم ؟ خیلی متشکرم از پاسخگوییتون

    1. modir گفت:

      در قسمت عملیات ،فهرست پرسنل را باز کنید واطلاعات حقوقی افراد رو به صورت دستی وارد نمایید وسپس خلاصه لیست رو تکمیل کنید وارسال نهایی

  35. صبا گفت:

    سلام برای لیست اردیبهشت ماه باید در قسمت اطلاعات حقوقی ماه قبل فروردین را دوباره وارد کرد؟

  36. محمدی گفت:

    سلام باعرض معذرت حق بن در چه قسمتی از لیست باید وارد شود؟ به حقوق ناخالص اضافه شود یا در قسمت پرداخت مزایاجداگانه وارد شود؟

  37. مهرسا گفت:

    سلام . راستش من حقوق فروردین رو ثبت کردم و فایل هم تهیه کردم الان که میخوام لیست اردیبهشت رو بزنم گزینه کپی از ماه های گذشته رو میزنم اما وقتی لیست فروردین رو انتخاب میکنم میزنه هیچ کارمندی ثبت نشده درصورتی که کارمند هم ثبت شده و لیست فروردین رد شده!! حالا چی کار باید کنم؟

    1. مسعود گفت:

      منم این مشکلو دارم

  38. سارا گفت:

    در خلاصه لیست برای لیست اردیبهشت ماه تاریخ رو برج ۳ باید بزنیم؟

  39. سارا گفت:

    در خلاصه لیست تاریخ رو ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ میزنم میگه نامعتبره

  40. لیدا گفت:

    سلام. من وقتی میخوام قبض صادر کنم این پیغامو میده” مجموع مبالغ مالیات نمی تواند صفر باشد” ، واقعن مسخره س باید چیکار کرد؟

    1. مسعود گفت:

      کسی برای این سئوال جوابی نداره؟

  41. لیدا گفت:

    البته با تاریخ تخصیص هم مشکل داره و میگه خلاصه لیست تاریخ تخصیص ندارد. تاریخ تخصیص را زدم ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ و قبول کرد…

  42. امین گفت:

    با سلام .در نرم افزار جدید قسمت وارد کردن حقوق و دستمزد ایتم های زیادی داره کدوم هارو باید پر کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    نرم افزار قدیمی خیلی راحتر و مختصر بود.ضمنا شرکت ما معاف از مالیات هستش.نرم افزار قبلی خیلی راحت بود.این نرم افزارش معلوم نیس چی به چیه.خاهشا راهنما کنید چکار باید کرد.بعدش با نرم افزار قبلی میشه رد کرد یا خیر

  43. مهندس گفت:

    از نرم افزار موجود در سایت salary24.ir استفاده نمایید و کیف نمایید

    1. رویا گفت:

      این نرم افزار رو دانلود کردم.ولی فولدر خالی سیو شده.خواهش میکنم در صورت امکان راهنمایی کنید.ممنون

  44. امین گفت:

    وقتی میخام لیست را ارسال کنم.گزینه لیست حقوق WP فعال نمیشه. و برای تایید نهایی میزنه حقوق بگیری تعریف نشده
    .رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههههننننننننننننننننننننننننننننننننننننممممممممممممممممماااااااااااااییییییییییییییییییییی کنیییییییییییییییییییید

  45. بهنام گفت:

    سلام..وقتی میخوام از لیست ماه قبل کپی کنم میگه هیچ کارمندی در لیست تعریف نشده…چیکار باید کرد؟؟؟؟؟؟

  46. فرشته گفت:

    سلام ، برای ثبت عیدی و سنواتی فردی که تسویه حساب می کنه وقتی در قسمت مربوطه می اوریم ، در جمع نمی آورد ، چکار کنم ؟

  47. فرشته گفت:

    من به یه مشکلی برخوردم ، لیست بدون اینکه من تایید نهای روبزنم تایید شده ، چون فایل خلاصه لیست پردازش شده بود من قبض رو صادر کردم ولی تعداد پرسنل رو صفر نشون می ده و فایلها هنوز پردازش نشده ؟
    چکار کنم؛ دوباره بفرستم

  48. مهدی گفت:

    سلام
    من از کارمند دارایی که مسئول قسمت مالیات بر حقوق هست پرسیدم گفت دیگه نمی تونید از روش انلاین لیست رو بفرستید و حتما باید از نرم افزار استفاده کنید ولی شما گفتید می شه انلاین فرستاد.
    من فروردین رو به صورت انلاین فرستادم کد ثبت در دبیر خانه رو هم داد حالا نمی دونم برای اردیبهشت هم انلاین بفرستم یا باید حتما بااز نرم افزار استفاده کرد

  49. مرضیه گفت:

    سلام لیست اردیبهشت از طریق نرم افزار کامل ومرتب شده و در قسمت سایت بارگذاری میکنم از سه آیتم یکش تیک خورده که فقط خلاصه لیست وقبض میده وتعداد کارکنان رو صفر میزنه ومیگه هیچ کارمندی در لیست شما تعریف نشده …. چه باید کرد؟؟؟؟؟؟

    1. سیما گفت:

      لیست رو همون لحظه که میفرسی پرسنل رو صفر نشون میده ، یک روز بعدش درست میشه و تایید میشه . اصلا نگران نباشید وقتی میفرستید فرداش چک کنید میبینید که درست شده

  50. رضا محمدیان گفت:

    سلام
    من لیست اردیبهشت و فروردین رو بارگذاری کردم دیروز فقط یه لیست از هر ماه تیک خورده، تعداد کارمند رو صفر زده و وقتی میخایم ارسال کنیم میگه لیست حقوق بگیر وجود ندارد دوستان لطفا و خواهشا راهنمایی کنید

  51. ممم گفت:

    تکلیف لیست اردیبهشت چی میشه ؟؟ فقط خلاصه لیست رو تایید کرده اونم خودش من تاید نزدم . درسته اینجوری؟؟ریز و لیست کارکنان رو بعدا بزنیم؟؟؟؟ یکی جواب ده . دارم میمیرم از نگرانی

    1. خورشیدی گفت:

      منم همین مشکل رو دارم

  52. خورشیدی گفت:

    سلام من لیست مالیات اردیبهشت رو بارگذاری کردم بهم فقط پردازش خلاصه لیست رو داده و دولیست دیگرم پردازش نشده ولی بهم قبض برای پرداخت رو داده الان باید چیکارکنم

    1. modir گفت:

      توی قسمت گزارش خطا، فایل مشکل دار خودتون رو بذارید تا رفع اشکال بشه

      درضمن برای ارسال لیست حقوق ۲ روش وجود دارد آنلاین وآفلاین!

  53. dorge گفت:

    در برنامه آفلاین چطور از ریز لیستها پرینت بگیرم.و قسمت مشاهده و ویرایش لیست حقوق هم برای من باز نمیشه.

  54. بیران گفت:

    سلام چطور میشه لیست حقوق بگیران را پرینت بگیرم از نرم افزار [جدید

  55. بیران گفت:

    در قسمت لیست حقوق در کدام گزینه مبلغ حقوق و مزایا را ثبت می کنیم آیا میشه همه حقوق و مزایا را به طور یکجا در گزینه ۵ ثبت کنم ؟ ، ۹ تا گزینه دارد(لیست من شامل مالیات نمی شود) لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. modir گفت:

      اگه منظورتون تو نرم افزار ۷،۵،۱هستش فعلا فقط تویک گزینه اطلاعات قابل ثبت هست وتو خلاصه لیست منعکس میشه، حقوق ومزایای مستمر، نقدی گزینه اول

  56. بیران گفت:

    لطفا راهنمایی کنید

  57. وحيد گفت:

    شماره تماس دارید بابت رفع مشکلات؟

    1. modir گفت:

      ۹۰۹۹۰۷۱۵۳۱تماس از تلفن ثابت

  58. امید گفت:

    سلام اگه بعد از ارسال لیست و گرفتن کد رهگیری متوجه یه اشتباه در خلاصه لیست بشیم چی کار باید بکنیم؟آیا راهی هست که بشه آن را ویرایش و مجددا بفرستیم؟با توجه به اینکه اشتباه بزرگ و غیر قابل چشم پوشی هست. لطفا راهنمایی ام کنید که چه کار باید بکنم؟خیلی نگرانم!

    1. modir گفت:

      قبل از سی ویکم لیست اصلاحی بفرستید

      1. امید گفت:

        اگر دیرتر بفرستیم مشکل پیش میاد؟

  59. سپهر گفت:

    من درلیست بیمه اردیبهشت مشکل داشتم وپردازش نمی شد
    درنتیجه بصورت دستی پرسنل را وارد نمودم درسامانه درصورتی که لیست را ارسال نموده بودم
    درحال حاضر باید اطلاعات را الحاقی ثبت نمایم یا اصلاحی
    وچرا پرسنل من دوبل شده با همان مشخصات کد ملی چرا سیستم خودش دوبار تائید نموده مگه هوشمند نیست

  60. فرزاد گفت:

    سلام و وقت بخیر . من این ماه فراموش کردم به موقع لیست رو ارسال کنم . امروز این کار رو انجام دادم . و از روش نحوه ی ارائه لیست بدون پرداخت مالیات استفاده میکنم . ممکن هست من رو راهنمائی کنین که باید جریمه ای بپردازم و اگه جواب مثبت هست تا کی زمان دارم . سپاسگزارم

    1. modir گفت:

      بله مشمول جریمه هستید،لازم نیست کاری بکنید موقع رسیدگی اسناد ومدارک مالی۹۵ ازتون گرفته میشه

  61. سید احمد کشاورز گفت:

    سلام من تو نسخه قدیم نام کلی از کارمندان رو نوشتم . میشه همون اطلاعات رو تو نسخه جدید برد که نخاد دوباره وارد کنی از اول؟

    1. modir گفت:

      سلام بله اگه بک آپ لیست حقوق از قبلی داشته باشید میتونید از طریق گزینه انتقال اطلاعات هویتی از سامانه قدیم استفاده کنید

  62. المیرا گفت:

    آیا با نسخه ۱٫۵٫۹کار کردید؟مشکلاتش برطرف شده؟

    1. modir گفت:

      بله و باز هم مشکل داره

  63. سید احمد کشاورز گفت:

    سلام من هر چی تو نرم افزار جدید گشتم این چیزی که شما گفتین رو ندیدم میشه بیشتر راهنمایی کنین ؟

  64. المیرا گفت:

    سلام، زمانیکه با نرم افزار نسخه ۱۵۹کار میکنم عددهای مربوط به آیتم ها را که پر میکنم پیغام میدهد که فقط عدد را وارد کنید در صورتیکه فقط عدد را وارد میکنم.میشه راهنمایی کنید که ایراد چیه؟

    1. movazi گفت:

      سلام مسیر زیر را طی کنید
      control panel , region
      در تب format روی additional setting کلیک کنید
      در تب currency برای عنوان digit grouping اعداد انگلیسی بدون فاصله را انتخاب کنید .

  65. قنبری گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون میشم به سوالام جواب بدین
    ۱-اگر حقوق پرداختی رو در اپلیکیشن وارد کنیم به طوری که ریز بن و حق مسکن رو نزنم اشکالی ایجاد میشه؟
    ۲- فهرست خطاهای لیست رو چجوری میشه دید؟
    ۳- آیا برای مبلغ مالیات صفر هم قبض صادر میشه؟
    ۴- لیستی که ارسال شده و شماره دبیرخانه داره ولی سایت تایید نهایی نزده در چه وضعیتی به حساب میاد؟ آیا باید دوباره رد کرد یا منتظر تایید سایت بمونم؟
    ۵- منظور از شماره کلاسه در قسمت صدور قبض چیست؟

    1. modir گفت:

      ۱-سوال تون واضح نیست ۲-در قسمت عملیات خطاهای فایل ۳-خیر۴-منتظر بمونید۵-کلاسه پرونده مالیاتی

  66. ابراهیمی گفت:

    باسلام
    اطلاعات مالیاتی خردادرودرورژن قبلی وارد کردم وارسال شده وپردازش هم شده ولی بعدمتوجه شدم که ارقام برگشت مالیات ازمیلغ مالیات کسر نشده دوسوال دارم
    ۱ ارقام برگشت مالیات کجا باید ثبت شود
    ۲-ایا باید مجدا اطلاعات را باورژن جدید۱۵۹ ارسال کنم

    1. modir گفت:

      سلام، منظور از برگشت از مالیات چیه؟ و با همون ورژن هم می تونید ثبت کنید به شرطی که ثبت نهایی بشه وشماره دبیرخانه بگیرید.

  67. خورشیدی گفت:

    سلام من نرم افزار رو ورژن جدید نصب کردم ولی از اطلاعات ماه قبلم نمی تونم استفاده کنم ممکنه راهنماییم کنید

    1. modir گفت:

      سلام، اطلاعات قبلی پاک میشه و فقط میتونید اطلاعات کارکنان رو از سال قبل انتقال بدید

  68. مهرداد گفت:

    با سلام. پس از تکمیل اطلاعات درنرم افزار بصورت افلاین، هنگام ارسال تائید نهایی نمیشه و خطا میده. خطاهارو چطور باید رفع کنیم

  69. محمود گفت:

    سلام error database روی صفحه ظاهر میشه وقتی میخوام اطلاعات ماه قبل و کپی کنم؟
    اشکال کار از کجاست؟

    1. modir گفت:

      اطلاعات ماه های قبل پاک شدن بر اثر نصب مجدد نرم فزار

  70. رضا گفت:

    سلام .خسته نباشید.من دوتا سئوال داشتم
    ۱- لیست ریز اسامی افراد تبصره ماده ۸۶ (حق المشاوره ها) رو کجا باید ثبت کنیم
    ۲- زمانی که به کارکنان پرداختهایی انجام میشود که توسط سیستم حقوق ودستمزد پرداخت نمیشود(مثلا کارانه)چجوری باید در سایت دارایی ثبت کنیم.آیا باید یکی یکی افراد و مبلغ هر کدام را در سایت ثبت نماییم

  71. امین گفت:

    سلام لیت خرداد ماه را در برنامه با هزار جون کندن آماده کردم و بهم سه تا فایل خروجی داد.حالا که خاستم تو سامانه ارسال کنم.آیتم wp اطلاعات حقوق کارکنان غیرفعال میزنه.چکار باید کرد؟خاهشا راهنمایی فرمایید. پدرمون درومد با این برنامه ری مزخرفشون

    1. modir گفت:

      تو خطای سایت فایل WP رو بفرستید تا بررسی کنند

      1. رها گفت:

        باسلام
        خوشبختانه من هیچ کدام از خطاهایی که دوستان گفتند ندارم فقط ۷۲ ساعت که فایل فرستادم از سه تا فایل فقط فایل حقوق پردازش نشده wh
        ایا این زمان برای پردازش منطقی است و اینکه پیشنهادتون چیه

        1. modir گفت:

          خیر، دوباره بفرستید وقبلی را هم پاک نکنید

        2. محمد گفت:

          منم همینطور نزدیک به دو روزه فرستادم هنوز تائید نشده . وقتی دوباره می فرستم ، بازم همون زمان طول می کشه!!!

  72. miiiiiiiiiiiiiii گفت:

    من توی خلاصه لیست، فیلد اطلاعات مالیاتی هر چی هم اعداد رو دستی وارد میکنم بازم صفر میشه. از صبح پای سیستم هستم هیچ به هیچ، و اینکه توی قسمت دوم همین فیلد چمع مشمول مالیااات چه جوری محاسبه میشه؟؟؟؟؟
    یکییییییی کمک کنه لطفاااااااااااا…

    1. modir گفت:

      باید ابتدا تو قسمت حقوق و مزایای کارکنان اطلاعات را وارد کنید و بعد ذخیره و به مرحله خلاصه لیست بروید و خود اطلاعات نمایش داده می شود

  73. اثناعشری گفت:

    سلام و روز بخیر
    من برای اولین بار میخوام لیست حقوق و دستمزد برای دارایی ارسال کنم . نرم افزار رو دانلود و نصب کردم . اطلاعات هویتی کارفرما و اطلاعات کارکنان هم وارد شده . حالا برای فایل حقوق و دستمزد باید چکار کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  74. فاطمه گفت:

    سلام ،مشکله من با همه فرق داره،ویندوزه سیستممو عوض کردم و الان سون هست،برنامه ی بیمه رو دانلود کردم ،اطلاعاتو تا برج ۷پارسال نشون میده فقط،و قسمت اطلاعات کارکنان رو باز نمی کنه و میگversion is outdated.چ کار کنم راهنماییم کنید لطفا،ممنون

  75. پانیدا گفت:

    سلام. من برای لیست خرداد از روی فایل اردیبهشت نسخه تهیه کردم ولی وقتی میخام کارکرد ها رو ذخیره کنم پیغام اخطار سیستم خطا در ذخیره لیست حقوق! میده تکلیف چیه؟

  76. هستی گفت:

    سلام . روزبخیر
    مالیات متعلقه که در فروردین و اردیبهشت ۹۵ با مبلغ معافیت سال قبل اعمال شد و از خردادماه با ۱۳۰۰۰۰۰۰ریال محاسبه میشود ، اضافه پرداختی دوماه گذشته رو چگونه میتونم اعمال کنم تا فایل خرداد رو بارگذاری کنم

  77. نیسی گفت:

    سلام
    من فایلهای خرداد ماه رو با نرم افزار درست کردم.بعد اونا رو بصورت آنلاین ارسال کردم.پیام اومد که فایلها با موفقیت ارسال شد.
    ولی هیچ کد رهگیری برام ارسال نشد و اون گزینه آخر ردیف خرداد ماهم تیک نخورده هنوز! چیکار باید کرد ؟

  78. جهان گفت:

    با سلام. آیا استفاده از برنامه جدید salary اجباری است و چه راهی برای انتقال داده ها از برنامه قبلی به برنامه جدید است. لطفا راهنمایی فرمایید.

  79. خورشیدی گفت:

    سلام دیروز لیست مالیات رو ارسال کردم فقط خلاصه لیست رو تایید کرد ولی بهم قبض پرداخت رو داده نمیدونم مالیاتم رو پرداخت کنم یا منتظر بمونم اون دو تا هم تایید بشه؟

    1. باران گفت:

      سلام….منم این مشکلو داشتم از دارایی پرسیدم گفتند به خاطر شلوغ بودن سایت فقط خلاصه لیست پردازش میشه دوتای بعدی بعدا پردازش میشه…شما میتونید قبض بگیرید

  80. ستاره گفت:

    سلام
    لیست مالیات رو ارسال کردم. تایید شده ولی نه چاپ قبض میده نه چاپ خلاصه لیست.دو تا از فایل ها هم پردازش نشده ولی تایید نهایی شده
    چیکار باید کنم ؟

  81. ش گفت:

    با سلام.
    منظور از خرید و فروش در صورت معاملات فصلی چه می باشد؟

    1. modir گفت:

      فروش: درآمد، صورت وضعیت ، فاکتور فروش
      خرید: کلیه فاکتورهای خرید مواد اولیه و هزینه های بالای یکصد هزار تومان

  82. باران گفت:

    باسللم… من لیست خرداد روارسال کردم وفقط خلاصه لیستم پردازش شد …زنگ زدم داراریی گفتند اشکال نداه..اما یه مشکل دیگه اینکه من در نسخه جدید اطلاعات بچه هارو از اول وارد کردم در لیست اردیبهشت وفروردین توقسمت اطلاعات مالیاتی تیک ماده ۸۶رو نزدم وبرای همه بچه ها تیک این ماه اخرین ماه فعالیتم یباشد خورده .. وبرای چندتا از بچه هاهم کشورشون یه کشور دیگه هست ف برای خرداد همه این موارد و اصلاح کردم …ایا این موارد مشکل سازه ؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید ..سپاس

  83. محمد گفت:

    سلام :
    همگی خسته نباشید :
    جان من یکی به من جواب بده :
    لیست من به غیر گزارش WP بقیه پردازش نمیشه ….
    از قسمت ارسال لیست به صورت آنلاین قبض گرفتم و فایل کلی هم به سازمان ارسال شده اما بدون پرسنل .چکارکنم ؟؟؟؟؟

  84. محمد گفت:

    برای ۵۰ نفر چقدر زمان می بره تا تائید بشه؟

  85. بابک گفت:

    سلام،خسته نباشید.
    مثل شمار زیادی از دوستان منم لیست رو فرستادم و فقط خلاصه لیست پردازش شده.شماره رهگیری و قبض رو هم گرفتم.سوالم اینه که قبل از پردازش فایل اسامی پرسنل و لیست حقوق میشه کل لیست رو تایید نهایی کرد؟یعنی در واقع میشه لیست پردازش نشده رو تایید نهایی کرد یا تا پردازش کامل فایلها باید صبر کنم؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  86. آماکو گفت:

    با سلام.من سه ماه گذشته سهوا لیست حقوقی رو بعد از وارد کردن چک نکردم و تایید نهایی نکردم.آیا الان امکان ویرایش خطاها وجود داره ؟خطاش میگه طول رکورد معتبر نمیباشد.ممنون

  87. رویا گفت:

    سلام
    یکی از قراردادهامون تموم شده و باید لیست عید ی و سنواتشون رو به دارایی اعلام کنم.تو این فرمت جدید نمیدونم چطور بفرستم.تا حالا هم روش آنلاین رو استفاده نکردم و بلد نیستم.

  88. غفور گفت:

    سلام آیا بک آپ نرم افزار قدیمی را در نرم افزار جدید می شود اجرا کرد؟

    1. modir گفت:

      بله، اما فقط مشخصات کارکنان بار گذاری می شود

  89. محسن گفت:

    باسلام.وقتی که میخام لیست جدید تهیه کنم.و انتقال اطلاعات از ماه قبل و میزنم .روی گزینه مرحله بعد که میزنم خطای ۱۰۶ میاد نوشته مشکل در ارتباط با دیتا بیس.حتی بدون کپی از اطلاعات ماه قبل بازم همین خطا رو میزنه

  90. dehghan گفت:

    عصر شما بخیر باشه .
    ما یه تبیم ۵ نفره در یک دفتر نشر هستیم تا سال پیش به صورتی جمعی حقوق پرداختی یک ماه و جمع تا ماه گذشته رو ثبت میکردم ولی از شروع سال میبایست به صورت تک تک پرداختی به هر نفر قید شود که نمیدونم کجا و چگونه و چه مبلغی رو قید کنم و با بقیه ی فیلدها باید چیکار کنم ؟ ممنون میشم بهم کمک کنین . سپاسگزارتون خواهم بود .

  91. مرجان گفت:

    سلام من لیست هام پردازش میشه اما هنگام تایید نهایی میزنه خلاصه لیست تاریخ تخصیص ندارد من دوباره از اول هم لیست رو نوشتم و برای تیرماه ۱۰/۵/۹۵زدم تاریخ روزنامه رو و باز ارسال کردم اما بازم همین اطار و میده لطفا راهنماییم کنید.

  92. خورشیدی گفت:

    سلام ورژن جدید چه فرقی با ورژن قبلی داره نیاز هست آپدیت کنیم

  93. اسماعیل گفت:

    سلام
    من لیستم تایید نهایی شده و قبض هم گرفتم ولی خلاصه لیست رو میخوام بگیرم فقط یه صفحه سفید باز میشه. Adobe Flash Player هم روی سیستمم دارم و ماه های قبل از همین سیستم خلاصه لیست رو گرفتم اما این ماه نمیشه.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ممنون

    1. اسماعیل گفت:

      من رو سیستم دیگه امتحان کردم و اونجا میتونم لیست رو پرینت بگیرم و ببینم. انگار مشکل از سیستم عامل ویندور یا فایر فاکس سیستم من هستش. لطفا اگه کسی اطلاعی از مشکل موجود در سیستم داره راهنماای کنه. ممنون

    2. پیمان گفت:

      Adobe flash player رو به روز کن .

  94. معصومه گفت:

    سلام فرم اطلاعات حقوق بگیر را وارد کردم می خواهم ذخیره کنم خطا میدهد که تاریخ پایان کار را وارد کنید فرد مورد نظر مشغول بکار میباشد

  95. احمدی گفت:

    سلام . من تو نرم افزار اطلاعاتو وارد و خطاهاشو هم چک میکنم و بدون خطاست . وقتیکه تو سایت بارگذاری میکنم تعداد نفراتو۰ میزنه. درحالیکه نفراتم۳۲ نفر بوده و خطایی هم نداشته .کسی میتونه راهنمایی کنه .ممنون

    1. راد گفت:

      سلام. ببخشید مشکل شما حل شد؟ اگرحل شد میتونین راهنماییم کنین ؟ چون برای منم چنین مشکلی پیش اومده، یعنی خلاصه لیستم تیک پردازش زده شده ولی فایل حقوق و فایل پرسنل تیک پردازشش زده نشده و تعداد پرسنل هم صفر زده

  96. p گفت:

    من فایل ها رو فرسادم و پردازش شده اما قسمت عملیات رو پیدا نمیکنم تا تایید نهایی کنم و خلاصه لیست و قبض چاپ بگیرم

    1. رویا گفت:

      برین به قسمت فهرست حقوق…بعد فهرست لیست ها رو بزنید.جلولیست مربوطه نوشته عملیات و خلاصه لیست.عملیات رو بزنید اون پایین تایید نهایی رو براتون میاره

  97. زارع گفت:

    سلام عیدی و پاداش ماهانه پرداخت میکنیم باید تو نرم افزار سولاری کجا ثبتش کنم ؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. زارع گفت:

      بعدازچندروز درست میشه منم همین مشکلو داشتم اگر درست نشد دوباره بفرست فعلا سرشون شلوغه

  98. پیمان گفت:

    سلام خسته نباشید اضافه مالیات های پرداخت شده دو ماه اول سال را چه جوری باید کسر کنیم ؟ لطفا کمک کنید

  99. خسرو گفت:

    در هنگام ارسال لیست خطا میدهد که :
    خلاصه وضعیت تاریخ پرداخت یا تخصیص ندارد
    و به قسمت ویرایش خطاها که میروم نوشته تاریخ چک معتبر نیست در صورتی که من اصلا قصد صدور چک ندارم
    ممنون میشم که کمکم کنید

  100. لیلا گفت:

    سلام من میخوام درقسمت فهرست حقوق بگیران چندتا افرادرو حذف کنم لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  101. خورشیدی گفت:

    از تاریخ ۳۰مرداد فقط خلاصه لیستم تائید شده راهنمایی کنید چی کار کنم بهم قبض هم داده و منم پرداخت کردم

  102. خانی گفت:

    سلام من امروز لیست حقوق تیر رو وارد کردم اما فقط یکی پردازش شد فایل خلاصه لیست حقوق پردازش شده دو تای دیگه پردازش نشده تایید نهایی هم نمیشه چیکار باید بکنم؟؟؟

  103. سیاوش گفت:

    با سلام و وقت بخیر. لیست حقوق ما شامل ۵ نفره که تا سال ۹۴ به تفکیک حقوق دریافتی پرسنل ثبت نمیشد . یه جمع کلی در خلاصه لیست ثبت مشده . ممنون میشم با فرم جدید به روش آنلاین راهنمائی کنین که نحوه ی ثبت چگونه انجام بشه . سپاسگزارم .

  104. مریم گفت:

    با سلام نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به نرم افزار چیست ؟

    1. کاظم گفت:

      تشریف ببرید از دارایی وحوزه ای که دران ثبت نام کردید بگیرید

  105. شرکت گیتی ران گفت:

    لطفا این نرم افزار را حذف ونسخه بهتری مثل نسخه قبلی جایگزین نمایید .

  106. سلام ممنون از راهنمایی های سایتتان و وقتی که می گذارید.

  107. mona گفت:

    سلام.من تبصره ماده ۸۶ را رد کردم.ولی حواسم نبود در قسمت نام لیست اسم تبصره ماده ۸۶ را نزدم.و تایید نهایی کردم.چطور میتونم تصحیح کنم

  108. مجتبی گفت:

    سلام . با عرض پوزش من نام کاربری و کلمه عبور را فراموش کرده ام . چیکار باید بکنم که وارد نرم افزاری که نصب کرده ام بشوم . ممنونم .

    1. modir گفت:

      Admin-adminنام کاربری و رمز عبور یا دوباره نسخه جدید را در همان مسیر قبلی نصب کنید

  109. fariba گفت:

    سلام.این نرم افزار جدید دارایی کلا مشکل داره اگه میشه راهنمایی کنید تاریخ تخصیص رو هرچی میزنم قبول نمیکنه میزنه تاریخ نامعتبر است

    1. کاظم گفت:

      منم به همین مشکل برخورد کردم تاریخ را دوروز عقب ترزدم قبول کرد

  110. رهنوردی گفت:

    برای مالیات مرداد ماه قبض صادر نمیشود چه باید کرد

  111. م.دلیر گفت:

    سلام. خسته نباشید. ببخشید این لیست باید ماهانه برای همه مشاغل رد بشه؟

  112. saf گفت:

    سلام من دیروز تو نرم افزار salary لیست دارایی رو اماده کردم و از طریق اینترنت تو سایت دارایی قسمت ارسال لیست حقوق مالیات رفتم و لیستم رو ثبت کردم و یه چند ساعتی موندم تا اطلاعاتم پردازش بشه و بعد تایید نهایی کنم ولی حالا امروز که دوباره رفتم تو سایت دیدم که تو قسمت فهرست حقوق لیست حقوق مرداد ۹۵ نوشته شده ولی در ستون تعداد پرسنل ۰ زده شده .. مشکل چیه؟ چکار باید بکنم؟ چطور تایید نهاییش کنم و کد رهگیری بگیرم؟

    1. روحبخش گفت:

      سلام لیستتون خطا داره به قسمت خطاهای فایل برید. خطا یا قابل ویرایشه که همونجا تصحیح میشه یا غیر قابل ویرایش که بعد از تصحیح باید از اول بارگزاری کنید.

  113. میترا گفت:

    با سلام
    ممنونم که به سئوال اینجانب پاسخ می دهید؟
    در صورتی که فایل حقوق را در سایت ثبت نماییم بدون این که تایید نهایی کنم آیا برای اینجانب مشکلی پیش خواهد آمد؟

  114. بابک گفت:

    سلام،وقت بخیر.ممنون میشم راهنماییم کنید.تو ستون خلاصه لیست حقوق چنانچه مشمول مالیات باشیم در قسمت بدهی مالیاتی(ماه جاری) باید مقدار بدهی ذکر بشه؟ یا همون مبلغی که بالاتر یعنی در قسمت مالیات متعلقه ذکر میشه کفایت میکنه؟ممنون.

  115. خورشیدی گفت:

    با سلام لیست مرداد ماه من دو بار ارسال شده و هر دو تائید نهایی شده ولی یکی از دو لیستم هر سه موردش پردازش شده و هردو کد رهگیری به من داده باید چیکاری انجام بدم که دچار مشکل بعدی نشوم؟

  116. امیریان گفت:

    با سلام ببخشید من لیست رو میخوام تهیه کنم به مرحله ذخیره لیست که میرسم پیغام میده که ارتباط با داده پایگاه قطع هست. باید چیکار کنم.ممنون میشم

    1. modir گفت:

      نرم افزار را دوباره نصب کنید

  117. مهدی گفت:

    دوستان نگران اشکالات نباشید تنها وتنها در حد امکان از هر لیست مبلغی رو بعنوان مالیات مشخص و پرداخت نمایید و بقیه همه کشکه

  118. مهدی گفت:

    کلا ویندوز دوباره نصب و نرم افزار رو دوباره نصب کن

  119. مهدی گفت:

    دو کد رهیگیری داده باشه و یا بیشتر اشکال نداره

  120. زهرا گفت:

    با سلام
    اصلاحیه را چگونه می توان زد چون وارد سیستم میشوم اصلاحی که می زنم و می خواهم کپی از ماههای قبل را بزنم و ثبت کردم لیست خالی اومد و آیا می توان سال قبل را اصلاحی زد

  121. خورشیدی گفت:

    سلام از دیروز هیچ کدو از فایلام پردازش نشده کسی مشکلی داشته؟

    1. زارع گفت:

      منظور ازمحل خدمتن کارکنان چیه؟

  122. اذرکیش گفت:

    سلام

    سایت باز مشکل داره درسته

  123. زارع گفت:

    ligulkyhfvku

    منظور جایی هست گه کار میکنن؟

  124. زارعی گفت:

    منظور از محل خدمت در نر مافزار حقوق ودستمزد اداره دارایی چیست؟

    1. خالد گفت:

      اقامتگاه قانونی شرکت یا محلی که نیرو داره کار میکنه ومشغول به خدمت هستش

  125. زارع گفت:

    کسی نیست ج بده

  126. مریم گفت:

    سلام
    من لیست مالیات حقوق رو فرستادم در قسمت صدور قبض قبضی که صادر شده فقط شماره قبض رو زده و شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت ———— این هست
    لطفا راهنمایی بفرمایید …….

  127. bhr گفت:

    سلام
    من ماه تیر و مرداد شماره کلاسمو اشتباه وارد کردم و بهم قبض داده همه چی درسته بجز کلاسم ک وارد کردم آیا مشکلی پیش میاد؟؟؟؟؟؟؟
    لطفن راهنماییم کنید

  128. حسابداری گفت:

    سلام. خلاصه لیست توی نرم افزار پرینت گرفته شده و کامل هست ولی وقتی سه تا فایل روی سایت لود میشه فقط یه دونه از اونها جلوش تیک میخوره و بعد میگه فایلها پردازش شد و تائید شد و شما می توانید قبض خود را صادر کنید در صورتی تو قسمت عملیات روی سایت توی همه گزینه ها خالی هستش و هیچ کدوم از اطلاعات روش لود نشده. لطفا راهنمایی کنین

    1. modir گفت:

      اگر کد دبیرخانه و تاریخ ثبت در خلاصه لیست خورده یعنی تایید شده فقط پردازش نشده در صفحه اول سایت سالاری توضیحات لازم داده شده
      http://salary.tax.gov.ir

  129. زهرا گفت:

    سلام، من چهارشنبه لیست فرستادم فقط یکیش پردازش شده، امروز دوباره فرستادم بازم یکیش تیک خورده چکار کنم، لطفا راهنمایی کنید

  130. ایرج اخوان گفت:

    با سلام واحترام
    مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ اقدام به ارسال لیست حقوق کردم که از میان فایلهای wk , whو wp فقط فایلwk تیک خورد و تاریخ دریافت و شماره هم داد.
    الان که اول آذر هنوز بقیه فایلها تیک نخورده و اجازه تایید نهایی رو هم نمیده حتی اجازه چاپ خلاصه لیست رو هم نمیده .
    الان ورژن جدید نرم افرار ۱٫۵٫۹٫۴ هست و من با ورژن ماه قبل ۱٫۵٫۹٫۲ فرستادم . امکان داره بخاطر همین موضوع باشه؟

  131. علی آل محمد گفت:

    چرا این ماه لیست ها قابل تایید نهایی نیست؟!!

    هنوز فایل های حقوق را که ۲۶ آبان بارگذاری کردم پردازش نکرده!!!

  132. علي گفت:

    سلام
    مقداری زمان میبره فکر کنم یکی دوهفته
    من هم این مشکل را داشتم دو هفته بعد تیک خورد

  133. علي گفت:

    دوستان
    اگه بخواهیم با کارت پرداخت کنیم یا اینترنتی
    باید کدام گزینه پرداخت را بزنیم
    با کارت اعتباری
    یا نتقالی

  134. امیر گفت:

    سلام.اگر تعداد ماه کارکرد یه کارمندو اشتباه زده باشیم اونم برای سه ماه و تایید نهایی شده باشه برای اصلاحش چکار باید بکنیم؟آیا قابل حله یا نه؟بعد اینکه تعداد ماه کارکرد خیلی مهمه برای دارایی؟

  135. فرزانه رمضانی گفت:

    سلام
    وقتی ذخیره خلاصه لیست رو میزنم خطا در ارتباط با پایگاه داده رو میزنه.
    مشکل کجاست

  136. فرزانه رمضانی گفت:

    حتما باید برنامه رو دوباره نصب کنم؟؟؟؟؟

  137. شعربافی گفت:

    سلام
    آیا شما کار با نرم افزارهای مختلف مالیاتی را آموزش میدهید؟ من تمایل دارم که نحوه وارد کردن مالیات ارزش افزوده و حقوق و عملکرد را به طور خصوصی آموزش ببینم.لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. modir گفت:

      خیر، آموزش نداریم…

  138. رویا گفت:

    سلام
    ایا وقتی عیدی فرد ترک کار کرده را ثبت میکنیم باید در خلاصه لیست هم جمعش رو اضافه کنیم؟

    1. modir گفت:

      سلام بله

  139. fariba گفت:

    سلام ببخشید باید در قستمت خلاصه لیست جمع تا ماه گذشته را دستی وارد کنیم؟؟ آخه این چه کاریه یکی راهنمایی کنه

  140. مسعود گفت:

    سلام آیا شما بصورت تلفنی مشاوره میدید ؟ در صورت + بودن با این شماره تماس بگیرید . ممنون
    ۰۹۱۷۳۰۱۵۰۱۱

  141. سمیه گفت:

    سلام من میخوام از ریز کارکنان هر ماه پرینت بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    1. خورشیدی گفت:

      سلام خروجی اکسل خود نرم افزار میده

  142. Eli گفت:

    سلام
    اگر اشتباها در قسمت بدهی مالیاتی مبلغی درج کنیم,آیا امکان اصلاح اون وجود داره؟

    1. modir گفت:

      بله لیست اصلاحی، اگر هنوز زمان داشته باشیدیعنی تا سی ام هر ماه

  143. Eli گفت:

    سلام ممنون ,اگر زمانش بگذره چیکار میشه کرد؟

  144. جواد گفت:

    سلام !
    وقتتون بخیر !
    ببخشید یه مشکلی دارم موقعی که میخوام از طریق سایت اطلاعات ماه قبل رو کپی کنم و مشخصات یکی از کارمندا رو اصلاح کنم برای همون ماه از من تاریخ ترک کار میخواد !
    من فقط میخوام حقوق دریافتی رو تغییر بدم !
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید !

  145. رضا گفت:

    با سلام … اگر به هر دلیلی لیست هایی که ارسال و تایید نهایی شدن و کد پیگیری گرفته شده نیاز به اصلاح داشته باشن … و وقت ۳۰ روزشونم تموم شده باشه چکار میشه کرد ؟

  146. الهه گفت:

    باسلام
    میخواستم بپرسم اگه بعد از اینکه ما لیست بیمه رو برای دارایی فرستادیم و بعدا متوجه اشتباهی در ئر لیست شدیم.چون امکان ویرایش نیست.پیکار باید کرد.
    ممنون میشم پاسخ بدید واقعا فوری هستش

    1. تارا گفت:

      میشه لیست اصلاحی بزنید

  147. راضیه گفت:

    سلام. خسته نباشید. میشه لطفا راهنمایی کنید در کدام منوی نرم افزار حقوق و دستمزد باید عیدی و سنوات را وارد کنیم که با جمع حقوق و دستمزد اسفند ماه درخلاصه لیست نشان داده شود. در منوهای عیدی و سنوات که جداگانه وارد میشود در پایان فقط جمع حقوق و دستمزد اسفند را نشان میدهد.

  148. maryam گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    ببخشید من میخوام لیست اسفند ماه ۹۵ رو ارسال کنم
    تو قسمت حقوق مستمر ماهانه حقوق اسفند رو نوشتم و توقسمت عیدی و سنوات هم مبالغ مربوطه را وارد کردم
    ولی وقتی میرم لیست پرسنل رو که تو سایت بارگذاری کردم نکاه میکنم میبینم فقط حقوق اسفند ماه رو نشون میده با اینکه تو قسمت عیدی و سنوات مبلغ است اما جمع مبالغ دیده نمیشه
    بنظرتون مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  149. ناصر گفت:

    کسی هست اینجا جواب بده

    1. سعید گفت:

      نه
      هیچکس پاسخگو نیست
      وقتتونو هدر ندید

  150. سیف گفت:

    در عجبم اداره مالیات با این درآمد هنگفت چرا نخواسته یک نرم افزار درست و شفاف بده مودیان این همه گیج نشن!

    دو ستی می گفت دو احتمال هست:
    ۱-یا مدیریت ندارن و نمی دونن چطوری از خدمات فنی و یا مشاو ر برای حل مشکلات می شه استفاده کرد
    ۲- یا این عدم شفافیت به نفع بعضی هاست!

  151. تارا گفت:

    سلام تا چند بار امکان اصلاح لیست مالیات حقوق هست؟

  152. الی گفت:

    با سلام
    من در ارسال لیست حقوق مهر ۹۵ تاریخ تخصیص رو اشتباها ۹۵/۰۶/۳۱ ثبت کردم و همچنین تعداد پرسنل به جای ۳۵۳ نفر ۲۱ نفر ارسال شده است سامانه خودش لیست را قطعی کرده بود

  153. الی گفت:

    برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ خیلی از دوستان نظرشون اینه که لیست اصلاحی ارسال کنم ولی با توجه به اینکه زمان زیادی از ارسال لیست میگذره چه باید کرد؟

  154. ن گفت:

    سلام من ویندوز عوض کردم حالا تمام اطلاعات دپرسنل را از کجا باید بازیابی کنم آیا تمام اطلاعات پاک شده و دوباره باید همه مشخصات پرسنل را وارد کنم یا در جایی سیو شده اند نرم افزار در غیر از درایو وینووز سیو است

  155. فرنگیس گفت:

    سلام دوستان من بعد از اینکه ویندوز عوض کردم و نرم افزار نصب کردم همش خطا رکورد ۱۰ خط ا و رکورد ۱۱ خط ۱ لطفا راهنمائی کنید

  156. eli گفت:

    با سلام
    من تو قسمت خلاصه لیست ارسال لیست بدون پرداخت مالیات رو میزنم نمیتونم به مرحله بعد برم؟باید تاریخ ثبت دفتر رو چه روزی بزنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

پاسخ دادن به سعیده لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *