مراحل صدور کد اقتصادی

بلا فاصله پس از تاسیس شرکت بایستی در مدت کوتاهی نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی در حوزه مربوطه خود نمایید، مدارک لازم جهت ارائه به شرح ذیل می باشد:

۱-کپی اساسنامه وتقاضانامه

۲- کپی آگهی ثبت و روزنامه تاسیس

۳-گواهی امضاء دارندگان حق امضاء

۴-کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و همه اعضای هیات مدیره

۵-سند مالکیت یا اجاره نامه ی محل

۶-گواهی آدرس(قبض تلفن)

۷-تکمیل دفترچه دارایی

۸-شناسه ملی شرکت

پس از ارائه مدارک فوق ظرف مدت یک هفته کد اقتصادی قدیم برای شما صادر شده و می توانید نسبت به پرداخت حق تمبر (دو در هزار سرمایه ثبتی) اقدام نماییدو همچنین در صورتحساب فروش و ارائه خدمات خود نیز درج نمایید. پس از اخذ کداقتصادی و حوزه مالیاتی و کلاسه پرونده و شماره پرونده می توانید به سایت tax.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام طرح جامع اقدام نمایید.پس از ورود به سایت با ثبت اطلاعات شرکت در قسمت پیش ثبت نام شماره اقتصادی ظرف مدت ده روز نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد، پس از دریافت پاکت بایستی مجددا وارد سایت شده ودر قسمت ثبت نام شماره اقتصادی نسبت به درج حساب بانکی شرکت ، اطلاعات مالی شرکت و همچنین تکمیل اطلاعات اعضا اقدام نمایید، حالت نهایی جهت صدور شماره اقتصادی جدید وضعیت ۴۵ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *