طریقه ثبت ساجات

نحوه اخذ گواهی صلاحیت پیمانکاری از طریق سامانه ساجات برای کلیه شرکتهای به شرح ذیل می باشد:

قدم اول: ابتدا نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام و نوع رتبه در موضوع شرکت نیز باید قید شده باشد.کپی کلیه مدارک شرکت از جمله تقاضانامه، اساسنامه و روزنامه ها  باید توسط شرکت برابر اصل گرددو همچنین مدارک هویتی و تحصیلی اعضای هیات مدیره و سهامدارن نیز توسط دارندگان حق امضا برابر اصل شود

قدم دوم : در سامانه ساجات به آدرس http://sajat.mporg.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایید، ابتدا یک ایمیل در سایت www.chmail.ir  ثبت نمایید، سپس ایمیل و نام کاربری پیشنهادی را وارد نمایید تا نام کاربری ورمز عبور موقت برای شما ارسال گردد ، پس از آن وارد صفحه اصلی شده و اطلاعات اولیه به اضافه صفحه اول اساسنامه را ارسال نمایید.

قدم سوم: پس از چند دقیقه از ارسال اطلاعات، یک فایل PDF برای شما ارسال می گردد که مشخصات شما را نشان می دهد، این فایل را پرینت گرفته ومهر وامضا نموده به همراه شماره دبیرخانه به آدرس قید شده در پایین برگه پست پیشتاز نمایید.

قدم سوم : پس از یک هفته الی ده روز نام کاربری ورمز عبور اصلی برایتان ارسال می گردد، که یک ماه زمان دارید وارد صفحه شوید، در غیر اینصورت منقضی و باید مراحل را از نوع تکرار نمایید.

قدم چهارم: وارد صفحه کاربری خود شده واطلاعات شرکت ، سهامدارن و هیات مدیره را وارد نموده و فایل های پیوست را طبق راهنمای سایت مرتب و ارسال نمایید، پس از پرداخت هزینه کارشناسی سایت به صورت آنلاین، می توانید نسبت به ارسال نهایی اقدام نمایید.

قدم پنجم: پس از ارسال نهایی ظرف یک هفته الی ده روز پیغام های ارسالی از طرف کارشناسان را پیگیری و رفع نواقص احتمالی تا رسیدن به آغاز مرحله کسب تاییدیه دوم ادامه دهید،پس از آن منتظر تا کسب تاییدیه پنجم و تایید صلاحیت بمانید.

قدم ششم: پس از تایید صلاحیت کلیه فرم های ۱۰۰و۲۰۰و… را پرینت گرفته و مهر امضا به همراه یک درخواست کتبی اخذ رتبه به معاونت برنامه و بودجه استان مراجعه نمایید.

موفق باشد.

در صورت سوال با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۳۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *